kantrium.com | MySuomi.com | vivaspb.com | finntalk.com

1

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного

Повідомлення про оприлюднення

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва»

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повідомляє про оприлюднення з 30.12.2013 в мережі Інтернет за адресою: www.kievcity.gov.ua проекту розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головними розробниками проекту регуляторного акта є Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Проект розроблено з метою реалізації повноважень виконавчих органів міських рад (пункт 10 частини другої статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів») з питань визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою шляхом затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва.

Проектом розпорядження, зокрема, передбачається:

  • визначення мети, принципів визначення розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою залучення пайової участі (внеску);
  • визначення факторів, що впливають на розмір пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою;
  • порядок залучення і використання Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою;
  • перелік документів, які подаються суб'єктом господарювання для укладення договору про сплату пайової участі;
  • підстави для відмови в укладенні договору про сплату пайової участі;
  • підставами для розірвання договору про сплату пайової участі до закінчення терміну його дії;
  • методика розрахунку розміру пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою та ін.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати в письмовому або електронному вигляді на такі адреси:

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться Київською міською державною адміністрацією протягом одного місяця з дня оприлюднення до 30.01.2014.


Проект

Відповідно до до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 22 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року №1051/1051, враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 грудня 2013 року №2251 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м.Києві», від 04 листопада 2013 року «Про затвердження Порядку розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в місті Києві», з метою вирішення питань визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою, в межах функцій органу місцевого самоврядування:

  1. Затвердити Порядок визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва, що додається.
  2. Це розпорядження набирає чинності з дня його опублікування, однак не раніше визнання таким, що втратило чинність, рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради».
  3. Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.

Виконуючий обов’язки голови А. Голубченко


Аналіз регуляторного впливу

Проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва» (далі – проект розпорядження), розроблено Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). 

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання

Проект розпорядження розроблено відповідно до статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статті 22 Закону України «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про благоустрій населених пунктів», Правил благоустрою міста Києва, затверджених рішенням Київської міської ради від 25 грудня 2008 року №1051/1051, враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 13 грудня 2013 року № 2251 «Про затвердження Комплексної схеми розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності в м.Києві», від 04 листопада 2013 року «Про затвердження Порядку розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в місті Києві» та направлено на вирішення питань визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою.

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою державного регулювання у випадку прийняття проекту розпорядження є реалізація повноважень виконавчих органів міських рад (пункт 10 частини другої статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів») з питань визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою шляхом затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способами досягнення зазначених вище цілей є:

  • залишення існуючої ситуації без змін;
  • застосування ринкових механізмів;
  • прийняття запропонованого проекту розпорядження.

Перший варіант є недоцільним, оскільки відповідно до пункту 10 частини другої статті 10 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» до повноважень виконавчих органів міських рад віднесені питання визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою. Втрата чинності рішення Київської міської ради від 24 лютого 2011 року № 56/5443 «Про затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва та внесення змін до деяких рішень Київської міської ради», яке станом на сьогодні врегульовує питання предмету проекту розпорядження планується визнати такими, що втратило чинність, одночасно з набранням чинності проектом розпорядження у встановленому порядку.

Другий варіант неможливо використати для досягнення цілей регулювання, оскільки ринкові механізми базуються на принципах диспозитивності та повинні враховувати, перш за все, інтереси суб’єктів господарювання, а не територіальної громади міста Києва, а це, в свою чергу, може привести до небезпеки та незручностей для жителів міста від діяльності власників (користувачів) тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою на території м. Києва.

З огляду на зазначене, було обрано шлях врегулювання зазначених вище правовідносин шляхом прийняття розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у запропонованій редакції у вигляді затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми та відповідні заходи

Проектом розпорядження, зокрема, передбачається:

  • визначення мети, принципів визначення розміру Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою залучення пайової участі (внеску);
  • визначення факторів, що впливають на розмір пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою;
  • порядок залучення і використання Пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою;
  • перелік документів, які подаються суб'єктом господарювання для укладення договору про сплату пайової участі;
  • підстави для відмови в укладенні договору про сплату пайової участі;
  • підставами для розірвання договору про сплату пайової участі до закінчення терміну його дії;
  • методика розрахунку розміру пайової участі (внеску) в утриманні об'єктів благоустрою та ін.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Проект розпорядження спрямований на реалізацію повноважень виконавчих органів міських рад з питання визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою шляхом затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва.

У зв’язку з цим, можливість досягнення визначених цілей є високою.

Контроль та нагляд виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за додержанням вимог проекту розпорядження планується здійснювати постійно.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Ухвалення проекту розпорядження матиме своїм наслідком реалізацію повноважень виконавчих органів міських рад з питання визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об'єктів благоустрою шляхом затвердження Порядку визначення обсягів пайової участі (внеску) власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності, засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства в утриманні об'єктів благоустрою міста Києва.

7. Обґрунтування запропонованого строку дії

Строк дії розпорядження не обмежується певним проміжком часу.

8. Визначення показників результативності акта

Показником результативності акта стане:

  • розмір надходжень до державного та місцевих бюджетів і державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;
  • кількість суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб, на яких поширюватиметься дія акта;
  • розмір коштів і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта;
  • рівень поінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта;
  • кількість заяв суб’єктів господарювання щодо сплати у встановленому порядку пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва;
  • кількість укладених із суб’єктами господарювання договорів про сплату пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою м. Києва.

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Контроль за дотриманням вимог, передбачених проектом розпорядження, здійснюватиме виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), а також інші органи відповідно до законодавства.

Відстеження результативності проекту розпорядження здійснюватиметься на підставі порівняння статистичних даних за показниками, визначеними у пункті 8 цього аналізу. Оприлюднення результатів базового відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено після одного року з дня набрання чинності проекту розпорядження.

Базове відстеження результативності регуляторного акта буде проведено до набрання чинності запропонованого проекту регуляторного акта або набрання чинності більшістю його положень.

Повторне відстеження результативності дії акта буде проведено через рік з дня видання регуляторного акта.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта.

Аналіз регуляторного впливу підготовлено Департаментом промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

Новини бізнесу

Верховна Рада ухвалила у другому читанні та цілому закон №9084 "Про внесення змін до Бюджетного кодексу України" Законом створюється...
Уряд виступив з ініціативою на законодавчому рівні закріпити систему безготівкових розрахунків. У Міністерстві економічного розвитку і торгівлі пропонують поетапне переведення...
РРО – захищає права споживачів і виводить «кеш» з тіні Нещодавно підприємці і ЗМІ включились в обговорення штрафу продавцям побутової техніки.
Руслан Соболь Голова Асоціації власників малого та середнього бізнесу Минулого тижня Верховна Рада прийняла два законопроекти, які змінюють правила розмитнення...
Покупать бытовую технику, одежду и другие вещи на зарубежных аукционах станет дороже. Кроме того, вырастут цены в интернет-магазинах, если те...