kantrium.com | MySuomi.com | vivaspb.com | finntalk.com

canva-photo-editorcanva-photo-editor 1canva-photo-editor 2

Анонс

Запрошуємо на конференцію по енергоефективності у бізнесі

Запрошуємо на  конференцію «Енергоефективність у компаніях:можливості та рішення».

Дата: 27 листопада 2019 року, з 9:30 до 16:00
Місце проведення: м. Київ, Radisson Blu Hotel, вул. Ярославів Вал, 22

Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України за підтримки проєкту «Консультування підприємств щодо енергоефективності» та уряду Німеччини у м. Києві відбудеться щорічна подія для власників, директорів та головних енергетиків підприємств – конференція «Енергоефективність у компаніях: можливості та рішення».

Щороку на цій конференції обговорюються найкращі українські та світові практики з енергомодернізації, які допомагають компаніям економити. Проведення енергоаудитів, робота навчальних мереж енергоефективності (LEEN), реальні кейси компаній, які вже провели аудит та проводять модернізацію – далеко не повний список питань, що будуть розглянуті на цьому заході.

Запрошуються власники та управителі підприємств, які хочуть:
– зменшити витрати на тепло та електроенергію на своєму підприємстві;
– дізнатись, як це роблять колеги з інших компаній відповідної галузі;
– почути про сучасні світові енергоефективні технології для бізнесу та поспілкуватись із фахівцями, які займаються цією справою.

Запрошуються до участі представники бізнесу!

Участь безкоштовна за умови попередньої реєстрації. Форма для реєстрації за посиланням http://bit.ly/34Hb2jE

На конференції ГАРАНТОВАНО якісний нетворкінг з ключовими представниками влади сфери, кращими міжнародними експертами, фахівцями, які відповідають за енергоефективність підприємств.

Програма заходу.
09.00 Реєстрація. Вітальна кава
09.30 Урочисте відкриття
Moдератор – Олександр Черних, директор Департаменту промислової політики Міністерства
економіки, торгівлі та сільського господарства України
 Як підвищити енергоефективність промислових підприємств. Ключові аспекти, які
повинен знати кожен підприємець (10 хв)
Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
 Яких змін очікувати у новому порядку денному уряду крізь призму енергоефективності
промислових підприємств. Чи готовий бізнес працювати за кращими європейськими
зразками (10 хв)
Міністерство енергетики та захисту довкілля України
 Яких стимулів енергоефективності від держави чекає українська промисловість:
виклики та перспективи (10 хв)
Сергій Савчук, Голова Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження
України
 Як розробити та врахувати кращі практики з підвищення енергоефективності на
промислових підприємствах України (10 хв)
GIZ
10.00 Прес-брифінг
10.00
Що заважає промисловим підприємствам досягти високих стандартів енергоефективності?
Найкращі механізми стимулювання
Модератор – Наталія Усенко, радник Проєкту «Консультування підприємств щодо
енергоефективності», GIZ
Відео про енергоефективність на підприємствах (3 хв)
 Енергоефективність у промисловості: позиція підприємств (презентація результатів
опитування про стимулювання промисловості до енергоефективності) (10-15 хв)
 Панельна дискусія «Механізми стимулювання: найбільш дієві моделі» (20 хв).
Шукаємо разом відповіді на запитання:
- Чому підприємства в Україні досі не стали енергоефективними?
- Чи знають власники підприємств, як скоротити затрати підприємства,
використовуючи кращі практики енергоефективності?
o Oлександр Черних, директор Департаменту промислової політики Міністерства
економіки, торгівлі та сільського господарства України
o Владислав Антипов – Генеральний директор ЦЕРН – Центру екології та
розвитку нових технологій
o 3 представника компаній
 Питання та пропозиції (5 хв)
10:45 Кава-брейк
11:00
Секція енергоаудитів
Moдератор – Наталія Усенко, радник Проєкту «Консультування підприємств щодо
енергоефективності», GIZ
Відео про енергоаудити (2 хв)
• Як визначити прибутковість енергоефективних заходів для підприємства: досвід,
рекомендації, застереження (10 хв)
Oлександр Черних, директор Департаменту промислової політики Міністерства економіки,
торгівлі та сільського господарства України
 Обирайте кращий досвід: про 65 пілотних енергоаудитів. Висновки та рекомендації (15
хв)
Aнатолій Чернявський, консультант Проєкту «Консультування підприємств щодо
енергоефективності», GIZ
Як оптимізувати затрати, використовуючи інструмент «Енергоаудит підприємства»
Панельна дискусія (30 хв)
o Анатолій Савченко – Головний інженер ТОВ «Керамея»
o DTEK ESCO
o Володимир Костриця – Tехнічний директор ТОВ «Пожмашина»
o Асоціація X із галузі II - Висновки та рекомендації на основі пілотної
схеми енергоаудиту на галузевому рівні
o Проєкт «Консультування підприємств щодо енергоефективності»
o Надавачі послуг
 Питання та пропозиції (10 хв)
 Про системи моніторингу як індикатори енергоефективності промислових
підприємств (10 хв)
Aртем Саф’янц, консультант Проєкту «Консультування підприємств щодо
енергоефективності», GIZ
12.30 Обід
13:30
Найкоротший шлях до реальних результатів.
Від енергоаудитів до впровадження заходів з енергоефективності: навчальні мережі
енергоефективності як енергоефективний інструмент
Модератор – Світлана Чеботарьова, радник Проєкту «Консультування підприємств щодо
енергоефективності», GIZ
Відео про LEEN (3 хв)
 Навчальні мережі енергоефективності (LEEN) в українських реаліях: хто готовий
долучатися до проекту та як подолати перепони (15 хв)
Дірк Кьовенер, генеральний директор LEEN GmbH
 Панельна дискусія про LEEN (30 хв)
o Компанія-учасниця Львівської LEEN – Досвід участі у багатогалузевій LEEN
o Олексій Пучков, Українсько-Іспанське ТОВ «Урожай» – Досвід участі в галузевій
Мережі енергоефективних хлібопекарів
o Олена Жукова, Всеукраїнська Асоціація Пекарів – LEEN як інструмент
підтримки підприємств
o Дірк Кьовенер / Мірко Крюк – чому LEEN потрібно підтримувати на
національному / місцевому рівнях
o Тамара Буренко, Держенергоефективності – Перспектики розвитку LEEN в
Україні
 Презентація курсу EUREM (European EnergyManager) (15 хв)
Київська торгово-промислова палата
 Питання та пропозиції (5 хв)
14:45 Кава-брейк
15:00
Де взяти кошти на перехід до енергоефективного виробництва: готові рішення
Практично про сприяння інвестиціям у сфері енергоефективності
Модератор – Світлана Чеботарьоа, радник Проєкту «Консультування підприємств щодо
енергоефективності», GIZ
 Про фінансування енергоефективних проектів від Німецько-Українського Фонду
Валерій Майборода, Німецько-Український Фонд
 Послуги з енергоефективності – рентабельне рішення для підприємств
Aвстрійський банк розвитку
 Гарантійний фонд з надання кредитів на енергоефективні заходи на промислових
підприємствах
Сергій Поровський, експерт з технічних та фінансових питань групи управління проектом
UKR IEE “Впровадження стандарту систем енергоменеджменту в промисловості України”,
ЮНІДО
 Питання та пропозиції.
15.50 Заключне слово.

Медіація для бізнесу

БІЗНЕС-КОНФЛІКТИ:

ШКОДА, КОРИСТЬ, СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ

13 листопада о 15.00 в офісі Асоціації за адресою вул. Велика Васильківська будинок 143/2 поверх 3 ГС «Асоціація власників малого та середнього бізнесу» та Центр вирішення конфліктів медіації та права» запрошує представників бізнесу та партнерів на захід.

Участь безкоштовна за попередньою регістрацією за телефоном: 063 805 27 90

(Олена Гончарова).

Програма.

Частина 1.

Перевірки державними органами на підприємствах – презентація методичного посібника «Заходи державного нагляду (контролю) (сутність, види, зміст, права учасників, протидія зловживанням контролюючих органів і суб’єктівгосподарювання)». Голова правління ГС «Асоціація власників малого та середнього бізнесу Руслан Соболь.

Частина 2.

Таценко Екатерина керівник Центру вирішення конфліктів медіації та права.

Елена Степаненко юрист-международник, тренер, медиатор.

Маркиян Варивода юрист, тренер, медиатор.

Питання до розгляду:

  1. Роль конфліктів у бізнес-середовищі та осередки їх концентрації;
  2. Способи вирішення конфліктних, складних, неоднозначних ситуацій;
  3. Медіація, як спосіб вирішення конфліктів у бізнесі.

Цілі заходу:

Дослідити позитивні та негативні сторони конфлікту у бізнесі. Розглянути як і чому формуються конфліктні ситуації, а також як повернути конфлікт на користь компанії.

Розібрати моделі поведінки у конфліктах, очікувані та неочікувані результати. Чому конфлікти в компанії мають бути підконтрольні.

Означити як вирішувати конфліктні ситуації без ризиків та небажаних наслідків в контексті застосування медіації.

Методика:

Лекція, бесіда, рольова гра.

Tax&Business Talks: поговоримо про податки і навіть більше

forum 419 92842955

 

Tax&Business Talks: поговоримо про податки і навіть більше

Керуючись правилом «максимальна користь з мінімальними витратами часу», Асоціація адвокатів України розробила формат, що об'єднує світи фінансистів, аудиторів, юристів, адвокатів та бізнесменів — Податковий форум «Tax&Business Talks», що цього року проходить вже втретє.

 


 

 

Це унікальний майданчик для комунікації й відвертої дискусії про практику між законниками, чиновниками, податківцями, консалтинговими компаніями, аудиторами, корпоративними юристами та адвокатами.

Для учасників — це можливість віднайти кваліфіковані відповіді на будь-які питання щодо новацій оподаткування, звітності, трансфертного ціноутворення, фінансового аудиту та практики досудового врегулювання, а також дізнатися про останні тенденції у податкових та митних спорах, — й це все в одному місці й з мінімальними витратами часу.

Дата проведення: 19 листопада 2019 року.

Місце проведення: IQ Business Center (Київ, Болсуновська 13-15).

Tax&Business Talks поєднає виступи українських парламентарів, представників міністерств, суддів, чиновників податкової, фіскальної та митної служби, а також інших представників влади, із практичними дискусіями юристів, бізнесменів та фінансистів. Організатори переконані, що діалог між учасниками форуму, сприятиме пошуку нових конструктивних рішень для подальшого реформування системи.

Програма форуму включає майже 30 питань, зокрема:

  • Новації оподаткування та податкова амністія
  • Реформа податкової служби, в цілому, і міліції, зокрема
  • Діджиталізація митної служби
  • Е-декларування для кожного
  • Податковий контроль та кейси мінімізації штрафних санкцій
  • Як уникнути перевірки з ТЦУ
  • Тенденції судової практики та ефективність адміністративного оскарження
  • Практика адміністративного арешту активів під час перевірки
  • Ризики блокування податкової накладної, практика та тенденції законодавчих змін з ПДВ та податку на прибуток
  • Як захиститися від необґрунтованих дій інспектора
  • Доперевірочний експрес-аудит та податковий комплаєнс
  • Валютна лібералізація – зміна методів та підходів контролю операцій ЗЕД
  • Прозорість у фінансах: практичні аспекти легалізації первинної документації
  • Форензік – ідеальний інструменти контролю фінансів компанії
  • Податкове порушення vs злочин: процесуальні повноваження податківців та правоохоронців
  • Слідчі дії та запобіжні заходи при розслідуванні. Практика оскарження дій правоохоронців
  • Особливості захисту від обвинувачення у вчиненні кримінальних правопорушень у сфері оподаткування

Більше інформації та реєстрація на сторінці форуму: https://www.uaa.org.ua/forumi-i-zahodi/iii-podatkovii-forum-aau-tax-business-talks-15-10-2019

 

У КМДА пройде семінар по темі " Правові відносини бізнесу та влади"

ПОРЯДОК ДЕННИЙ

семінару – наради

Правові відносини влади та бізнесу

 

Місце проведення:

м. Київ, вул. Хрещатик, 36 (колонна зала Київської міської ради)

Час та дата проведення:

06.11.2019

10.00-13.00

Президія:

-         Поворозник Микола Юрійович - перший заступник голови Київської міської державної адміністрації.

-         Бродський Олександр Якович – голова постійної комісії Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики

-         Рубан Олег Миколайович – начальник Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві

-         Соболь Руслан Володимирович – голова Правління Громадської спілки «Асоціація власників малого та середнього бізнесу».

Запрошені:

-         Департамент промисловості та розвитку підприємництва КМДА;

-         Відділи торгівлі і споживчого ринку районних в місті Києві державних адміністрацій;

-         ДП «Укрметртестстандарт»;

-         Головне управління Державної податкової служби у м. Києві;

-         Головне управління Держпраці у Київській області;

-         Головне управління ДСНС України у м. Києві.

-         Представники громадських організацій;

-         Суб’єкти підприємницької діяльності.

Доповідачі:

  1. Відкриття заходу
  2. Презентація методичного посібника «Заходи державного нагляду (контролю) (сутність, види, зміст, права учасників, протидія зловживанням контролюючих органів і суб’єктів господарювання)».
  3. Актуальні питання надання адміністративних послуг.
  4. Напрямки діяльності Держпродспоживслужби.
  5. Основні вимоги щодо дотримання суб’єктами господарювання законодавства у сфері захисту прав споживачів, результати здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідальність суб’єктів господарювання.
  6. Вимоги щодо дотримання законодавства в сфері ринкового та метрологічного нагляду, результати здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідальність суб’єктів господарювання.
  7. Дотримання законодавства у сфері безпечності та окремих показників харчових продуктів, результати здійснення заходів державного контролю, відповідальність суб’єктів господарювання.
  8. Дотримання вимог санітарного законодавства, результати здійснення заходів державного нагляду (контролю), відповідальність суб’єктів господарювання.
  9. Умови допуску до проведення фактичної перевірки органами податкової служби.
  10. Здійснення заходів державного нагляду (контролю) у сферах промислової безпеки, охорони праці.

Поворозник Микола Юрійович

Перший заступник Голови Київської міської державної адміністрації.

(тривалість 5 хв)

Бродський Олександр Якович

Голова постійної комісії Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва та регуляторної політики.

(тривалість 5 хв)

Доповідачі:

Соболь Руслан Володимирович – голова Правління Громадської спілки «Асоціація власників малого та середнього бізнесу»

(тривалість 10 хв)

Щербакова Валентина Григорівна - начальник Управління організаційного та інформаційного забезпечення Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

(тривалість 20 хв)

Шамрай Наталія Василівна - начальник Департаменту надання адміністративних послуг Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).

(тривалість 20 хв)

Караулов Віталій Дмитрович - т.в.о. заступника начальника Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

(тривалість 10 хв)

Матвієнко Анна Федорівна - Заступник начальника Управління захисту споживачів – начальник відділу контролю у сфері робіт та послуг.

(тривалість 10 хв)

Тихомиров Дмитро Георгійович – начальник відділу контролю у сфері ринкового нагляду Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

(тривалість 10 хв)

Басюк Ігор Петрович - начальник Управління безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві.

(тривалість 10 хв)

Сінайко Тетяна Іванівна – начальник відділу санітарно-епідеміологічного нагляду та організації розслідування спалахів Управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства.

(тривалість 10 хв)

Бондаренко Дмитро Володимирович – головний державний ревізор-інспектор Головного управління Державної податкової служби у м. Києві.

(тривалість 5 хв)

11. Смірнов Олександр Вікторович – начальник Управління нагляду в промисловості і на об’єктах підвищеної небезпеки Головного управління Держпраці у Київській області.

12. Шаботинський Валентин Володимирович – начальник Управління праці Головного управління Держпраці у Київській області.

Інвестпривабливий бізнес - запрошуємо на конференцію

Партнер Асоціації власників малого та середнього бізнесу юридична компанія DICTUM

виходить за рамки стандартів і

запрошує Вас прийняти участь в новому форматі бізнес зустрічей –

конференції у форматі інтерактивного спілкування!

Тема заходу - «Інвестпривабливий бізнес: від ідеї до реалізації. Фінансові можливості для бізнесу».

 


 

Програма конференції:

  1. Презентація Ренкінгу 50 інвестпривабливих компаній України від Investory News (З учасниками ренкінгу можна ознайомитись тут: https://investory.news/investgid/
  2. Юридичні аспекти залучення інвестицій у бізнес. Спікер - Світлана Мороз, адвокат та керуючий партнер Dictum Law Company (https://dictum.ua/).
  3. Фінансові аспекти залучення інвестицій у бізнес. Спікер - Любов Цимбал, генеральний директор Financial Solution Group (http://fsg.ua/).
  4. Презентації компаній – унікальні проекти та виробничі компанії, що залучають інвестиції в актуальних сферах.
  5. Панельна дискусія стратегічних інвесторів за участю запрошених експертів із відомих банків та таких інвестиційних компаній, як Horizon Capital (https://horizoncapital.com.ua/), Soul Partners (https://soulpartners.com.ua/) та Concorde Capital (https://concorde.ua/ ). Модератор - Ірина Чернявська, головний редактор Investory News.
  6. Вільне спілкування - фуршет, презентації компаній - партнерів заходу.

Вартість участі у бізнес-зустрічі - 2 000,00 грн.

Для членів Асоціації власників малого та середнього бізнесу - спеціальні умови: вкажіть при реєстрації промо-код «Sobol»та отримайте 50% знижку на оплату участі у бізнес-зустрічі сплативши всього 1000,00 грн. за одну особу!

 

Дата зустрічі:   25.10.2019 року

Час:                   з 14:00 – до 20:00.

Місце зустрічі: Premier Hotel Rus, Київ, вулиця Госпітальна, 4.

Зареєструватись для участі Ви можете за посиланням: https://forms.gle/ZB53ndBToJcd8Eis8

Dictum не обмежує Вас у виборі варіанту участі, а тому, якщо Ви бажаєте презентувати свою компанію, ми пропонуємо Вам обрати один з Пакетів участі у конференції, що найбільше підходить для Вас, а саме:

1. Пакет «Максимум» – кількість доступних пакетів - 3 пакети;

2. Пакет «Медіум» – кількість доступних пакетів - 5 пакетів;

3. Пакет «Мінімум» – кількість доступних пакетів - 7 пакетів.

Детально ознайомитись зі змістом Пакетів, Ви зможете відкривши файл «18102019_Partnery.pdf», що знаходиться у вкладенні до цього листа.

Також Ви можете запропонувати нам свій варіант і ми із задоволенням його розглянемо!

З будь яких питань Ви можете звернутися за наступними контактами:          

Тел. моб.: +380 (67) 829 58 05

E-mail: Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

Алла Печевал