Проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 28 лютого 2013 року № 97/9154 «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення

24 січня 2014

Повідомлення про оприлюднення

Відповідно до статті 9 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) повідомляє про оприлюднення з 16.10.2013 в мережі Інтернет за адресою www.kievcity.gov.ua проекту рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 28 лютого 2013 року № 97/9154 «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві» (далі – проект) з метою одержання зауважень і пропозицій від фізичних і юридичних осіб, їх об’єднань.

Головним розробником проекту регуляторного акта є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).

Проект розроблено з метою вирішення питань впорядкування розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, на території міста Києва.


Проектом рішення, зокрема, передбачається:

  • викладення у новій редакції пункту 3 рішення Київської міської ради від 28 лютого 2013 року № 97/9154 «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві», зокрема передбачення, що розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових масових заходів, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів, розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства здійснюється на підставі розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (крім автомагазинів, автокафе (автокав’ярень), авторозвозок, автоцистерн), на території міста Києва забороняється;
  • встановлення норми про те, що договори про сплату пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою міста Києва щодо об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, укладені до набрання чинності цим рішенням, є чинними до закінчення строку дії, зазначеного в таких договорах.

Зауваження та пропозиції до проекту просимо надсилати за адресою: 01044, м. Київ, вул. Хрещатик, 36, тел. (044) 15-51, виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація).

Зауваження та пропозиції до проекту від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань прийматимуться Київською міською державною адміністрацією протягом одного місяця з дня оприлюднення до 16.11.2013.


Проект

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про благоустрій населених пунктів», з метою впорядкування розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, на території міста Києва Київська міська рада

ВИРІШИЛА:

1. Пункт 3 рішення Київської міської ради від 28 лютого 2013 року №97/9154 «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві» викласти в такій редакції: «3. Розміщення ТС під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових масових заходів, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів, розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства здійснюється на підставі розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (крім автомагазинів, автокафе (автокав’ярень), авторозвозок, автоцистерн), на території міста Києва забороняється.».

2. Встановити, що договори про сплату пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою міста Києва щодо об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, укладені до набрання чинності цим рішенням, є чинними до закінчення строку дії, зазначеного в таких договорах.

3. Офіційно оприлюднити це рішення в газеті Київської міської ради «Хрещатик».

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг.

Заступник міського голови – секретар Київради Г.Герега


Аналіз регуляторного впливу

Проект рішення Київської міської ради «Про внесення змін до рішення Київської міської ради від 28 лютого 2013 року № 97/9154 «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві» (далі – проект рішення) розроблено виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).

1. Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання

Проект рішення розроблено відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про столицю України – місто-герой Київ», «Про благоустрій населених пунктів» та направлено на виконання доручення голови Київської міської державної адміністрації Попова О.П. від 18.09.2013 № 31391 щодо виконання пункту 19 протоколу доручень № 57, напрацьованих під час розширеної апаратної наради виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питання «Про забезпечення безперебійного якісного водо-, теплопостачання і водовідведення в м. Києві та відновлення благоустрою після виконання робіт на мережах ПАТ «Київенерго» та ПАТ «АК «Київводоканал» від 16.09.2013. Пунктом 19 протоколу доручень № 57 передбачено підготовку проекту рішення на розгляд сесії Київської міської ради про заборону сезонної літньої торгівлі, що в свою чергу дозволить впорядкувати хаотичне розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, на території міста Києва.

2. Визначення цілей державного регулювання

Метою державного регулювання у випадку прийняття проекту рішення є вирішення питань впорядкування розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, на території міста Києва.

3. Визначення та оцінка усіх прийнятних альтернативних способів досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу

Альтернативними способами досягнення зазначених вище цілей є:

  • залишення існуючої ситуації без змін; застосування ринкових механізмів;
  • прийняття запропонованого проекту рішення.

Перший варіант є недоцільним, оскільки чинні нормативно-правові акти на рівні держави не врегульовують питання впорядкування розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі. На рівні міста Києва щороку приймаються відповідні розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), які частково врегульовують питання розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, однак це не дає змоги впорядкувати на всій території міста провадження сезонної торгівлі.

Другий варіант неможливо використати для досягнення цілей регулювання, оскільки ринкові механізми базуються на принципах диспозитивності та повинні враховувати, перш за все, інтереси суб’єктів господарювання, а не територіальної громади міста Києва, а це, в свою чергу, призводить до величезної кількості хаотично розміщених об’єктів сезонної торгівлі на території міста, перенасичення ринку сезонними продуктами харчування (овочами, фруктами, морозивом тощо) і, як наслідок, викликає невдоволення та незручності для мешканців міста.

З огляду на зазначене, було обрано шлях врегулювання зазначених вище правовідносин шляхом прийняття рішення Київської міської ради в редакції, що передбачає внесення змін до рішення Київської міської ради від 28 лютого 2013 року № 97/9154 «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві» шляхом викладення у новій редакції пункту 3 рішення, яким на сьогодні частково врегульовується питання провадження сезонної торгівлі.

4. Опис механізму, який пропонується застосувати для розв’язання проблеми та відповідні заходи

Проектом рішення, зокрема, передбачається:

  • викладення у новій редакції пункту 3 рішення Київської міської ради від 28 лютого 2013 року № 97/9154 «Про деякі питання розміщення тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення підприємницької діяльності у м. Києві», зокрема передбачення, що розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових масових заходів, урочистих масових заходів на строк проведення таких заходів, розміщення майданчиків для харчування біля стаціонарних закладів ресторанного господарства здійснюється на підставі розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі (крім автомагазинів, автокафе (автокав’ярень), авторозвозок, автоцистерн), на території міста Києва забороняється;
  • встановлення норми про те, що договори про сплату пайової участі (внеску) в утриманні об’єктів благоустрою міста Києва щодо об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі та сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, укладені до набрання чинності цим рішенням, є чинними до закінчення строку дії, зазначеного в таких договорах.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Проект рішення спрямований на вирішення питань впорядкування розміщення об’єктів сезонної дрібнороздрібної торговельної мережі, в тому числі сезонних засобів пересувної дрібнороздрібної торговельної мережі, на території міста Києва. У зв’язку з цим, можливість досягнення визначених цілей є високою. Контроль та нагляд Київської міської ради та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за додержанням вимог проекту рішення планується здійснювати постійно.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта

Прийняття проекту рішення матиме своїм наслідком забезпечення законних прав мешканців та гостей столиці на отримання якісного торговельного обслуговування, сприятиме недопущенню попадання до споживача неякісних продовольчих та непродовольчих товарів, а також зменшить кількість звернень громадян, що надходять на адресу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо роботи сезонних об’єктів дрібнороздрібної торговельної мережі.

7. Обґрунтування запропонованого строку дії

Строк дії рішення не обмежується певним проміжком часу.

8. Визначення показників результативності акта

Показником результативності акта стане кількість суб’єктів господарювання, які будуть здійснювати підприємницьку діяльність на території міста Києва відповідно до вимог рішення, зокрема у спеціально відведених для цього місцях (ринках, постійно діючих ярмарках тощо).

9. Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта

Контроль за дотриманням вимог, передбачених проектом рішення, здійснюватиме постійна комісія Київської міської ради з питань торгівлі, підприємництва, громадського харчування та послуг, виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), а також інші органи відповідно до законодавства.

Відстеження результативності проекту рішення здійснюватиметься на підставі порівняння статистичних даних за показниками, визначеними у пункті 8 цього аналізу. Оприлюднення результатів базового відстеження результативності регуляторного акту буде здійснено після одного року з дня набрання чинності проекту рішення.

Повторне відстеження результативності дії акта буде проведено через рік з дня видання регуляторного акта.

Періодичні відстеження результативності регуляторного акта будуть здійснюватися раз на кожні три роки, починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності цього акта. Аналіз регуляторного впливу підготовлено виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).

Поширити у соцмережах:
Схожі записи